Przejście do firmy KM-Net

SKO

Zakliczyn, dnia 25 maja 2021 r.

zckZakliczyńskie Centrum Kultury
Rynek 1, 32-840
tel. + 48 14 628 3332
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zapytanie ofertowe nr 2/2021
dotyczy: usługa kompleksowego zapewnienia techniki estradowej podczas Koncertu Uwielbienia

 

 

 

I. ZAMAWIAJĄCY:

 

Zakliczyńskie Centrum Kultury, Rynek 1, 32-840 Zakliczyn, NIP: 873-27-90-655, REGON: 850408600

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
zapewnieniu  kompleksowej techniki estradowej podczas Koncertu Uwielbienia "Abyśmy się miłowali"  organizowanego w Jamnej, na terenie należącym do Ojców Dominikanów działka nr 125/2.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 

• Scena min. 10 x 10 m poziomowana - zapewnienie podwyższenia dla perkusji i chóru (chór 4-ro głosowy w 4 rzędach – ok. 72 osoby). Wymagana gotowość sceny, nagłośnienia oraz światła na dzień 02.06.2021 o godz. 16.00 (od 16.00 próba nagłośnieniowa, od 19.00 próba generalna). Scena powinna posiadać dwie pary schodów, konstrukcja dolna sceny zakryta ciemnym materiałem. Scena powinna składać się̨ z równych i stabilnych podestów, zadaszona i zabezpieczona z trzech stron przed deszczem.Wszystkie elementy sceny muszą posiadać́ niezbędne atesty i certyfikaty.

 
• Nagłośnienie:  system wyłącznie firm o uznanej reputacji, wolny od szumów, zakłóceń́, uziemiony, zdolny do równomiernego pokrycia dźwiękiem całego obszaru widowni. Aparatura powinna być́ wystrojona i obsługiwana przez kompetentną osobę̨ z firmy nagłośnieniowej. Przy stanowisku akustyka obowiązkowo obecna wykwalifikowana osoba znająca cały system.


1. Zestaw mikrofonów do nagłośnienia perkusji, pleksa i wykładzina do wytłumienia
2. 16 mikrofonów ATM 350 lub dpa 4099 ( sekcja smyczkowa )
3. 10 mikrofonów dynamicznych do nagłośnienia instrumentów dętych
4. 30 mikrofonów dynamicznych typu Shure SM 58 do nagłośnienia chóru (1 mikrofon na dwie osoby)
5. 6 mikrofonów na statywie dla solistów
6. Minimum 8 odsłuchów typu Wedge
7. Minimum 6 wzmacniaczy słuchawkowych
8. Na froncie system liniowy
9. Mikser monitorowy
10. Oddzielny mikser obsłuchujący chór i wokale
11. Osobne stanowisko monitorowe usytuowane po lewej stronie sceny.

 

• Światło: montaż, demontaż, transport oraz obsługa oświetleniakompletnego oświetlenia estradowego umożliwiającego równomierne pokrycie światłem białym i kolorowym sceny. Oświetlenie powinno być oparte o nowoczesne urządzenia żarowe, wyładowcze oraz LED (zarówno statyczne jak i głowice ruchome typu wash, spot) i umożliwić zrealizowanie widowiska na wysokim poziomie. Oświetlenie powinno być sterowane z cyfrowej konsolety oświetleniowej przez doświadczonego realizatora.


- 12 x robe pointe
- 8 x robe robin 600
- 4 x pc 1000W + klapy
- 4 x blinder - 4 x 650 dwe
- 26 x sunstripe active
- 4 x martin atomic 3000
- 2 x hazer + 4x wentylator
W/wym. zestaw światła jest zestawieniem minimalnym.

 

• Ekran:
LED Full HD o wymiarach min. 4.5 m x 2,5 m z pełną obsługą i minimum jedną kamera na zbliżenia. Ekran wpięty do jednego przedłużacza/gniazda. Prąd z niego przedłużony do stanowiska wizualizacyjnego. Przewód sygnałowy od miksera wizyjnego zakończony końcówką typu BNC lub HDMI. Kabel sygnałowy doprowadzony do stanowiska FOH przed sceną. Stolik minimum 60x100cm. Dodatkowy kabel sygnałowy od miksera do sceny (kamera). Ekran na konstrukcji wolnostojącej, zlokalizowany po lewej stronie sceny stojąc frontem do sceny.

 

• Zasilanie elektryczne - do obsługi wydarzenia należy zapewnić agregat prądotwórczy o mocy min. 80 kW, zalecana moc to 100 kW wyciszony, z punktem uziemienia.

 

• Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w/w wyposażenie i będzie gotowy do próby generalnej o godz. 16.00 w środę 02.06.2021r. i zapewni kompleksową realizację dźwięku, światła oraz multimediów zarówno w środę jak i w czwartek tj. 03.06.2021r. do godz. 22.30.


• Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z realizatorami transmisji radiowej i nagrania wideo w zakresie dostarczenia sygnału dla realizatorów.


• Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 01.06.2021 do 03.06.2021r.


3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje okres od 02 czerwca godz. 16.00 do 03 czerwca 2021 roku godz. 22.30.

IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY


Oferta złożona przez Oferenta powinna być :
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.

 

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dostarczona osobiście na adres: do dnia 28 maja 2021 roku godz. 10.00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty oraz referencjami z realizacji podobnych przedsięwzięć muzycznych.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 28.05.2021 r., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godzinie 15:00 w siedzibie Zakliczyńskiego Centrum Kultury oraz na stronie internetowej pod adresem: www.zakliczyninfo.pl
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.zakliczyninfo.pl

 

VI. OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

Cena - 100%
 

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej www.zakliczyninfo.pl

 

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Monika Kulak w godzinach dyżuru redakcyjnego (środa, 9.00-13.00) pod numerem telefonu 14 651 62 48 oraz adresem email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Partner zakliczyninfo

TKK

 

Warto zobaczyć

Archiwum

Rozlicz PIT Online z PITax.pl dla OPP.
Projekt realizujemy we współpracy z IWOP.

© Oficjalny Portal Internetowy Głosiciela. Wszelkie prawa zastrzeżone.